دوره برق خورشیدی

دوره برق خورشیدی

دوره برق خورشیدی به دوره های آموزشی اطلاق می شود که در طی آن، فراگیر با یادگیری مفاهیم تئوری و مهندسی، با سیستم های خورشیدی به طور کامل آشنا میشود، می تواند بسته به مصارف مورد نیاز تجهیزات مناسب سیستم خورشیدی، اعم از پنل، باتری، اینورتر، شارژکنترلر را انتخاب کند و به طور کلی، طراحی سیستم خورشیدی و اجرای آن را بیاموزد.

در برخی از انواع دوره آموزشی برق خورشیدی که می توانند به شکل حضوری و یا آنلاین برگزار شوند، آموزش کار با نرم افزارهای انرژی خورشیدی مانند PVsyst یا PV*SOL نیز به دانشجویان آموزش داده میشود که بسیار عالیست در وقع می توان گفت در این برنامه های جامع، دوره جامع طراحی و نصب عملی نیروگاه خورشیدی با نرم افزار برگزار می شود.

طول مدت یک دوره برق خورشیدی استاندارد از 13 ساعت شروع شده و بسته به حجم آموزش های در نظر گرفته شده، آموزش برق خورشیدی می تواند تا ساعات بیشتری ادامه پیدا کند.

در یک دوره برق خورشیدی فنی حرفه ای و کاربردی به فراگیران آموزش داده می شود و برای آینده شغلی آن ها بسیار مفید است.

زمین سبز، نیازمند انرژی خورشیدی

دوره برق خورشیدی و آموزش ساخت سیستم خورشیدی

برای ساخت یک سیستم برق خورشیدی موثر و قابل اعتماد، نیاز به آموزش و دانش مناسب در زمینه فیزیک، الکترونیک و مهندسی برق داریم.

در یک دوره آموزش انرژی خورشیدی، مفاهیم اساسی و مهمی مانند انتخاب و نصب پنل های خورشیدی، باتری ها، کنترل کننده ها و اینورتر ها، به همراه نحوه اتصال و اجرای سیستم، به صورت جامع و کاربردی آموزش داده می شود.

با این آموزش ها می توانید برای خود و خانواده سیستم تولید انرژی خورشیدی مناسب طراحی و نصب کنید و حتی به شکل مشاور و طراح سیستم خورشیدی به شکل حرفه ای، مشغول به کار شوید.

 

 

نوشته های مرتبط
2 دیدگاه
شهرام کاظمینی

مجموعه آینده سازان دوره برق خورشیدی هم برگزار می کنه؟

نگار دوگوهرانی

سلام. خیر در حال حاضر مجموعه آینده سازان دوره برق خورشیدی برگزار نمی کنه.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.