گام نهایی تا اخذ پروانه بهره برداری شهرک صنعتی سیاره سبز

گام نهایی تا اخذ پروانه بهره برداری شهرک صنعتی سیاره سبز

به گزارش سرویس خبری سیاره سبز، روز چهارشنبه مورخ 02/06/1401 بازدید مقامات مسئول استان قم از پروژۀ در حال پیشرفتِ شهرک صنعتی انرژی های تجدیدپذیر سیاره سبز، با هدف بررسی میزان پیشرفتِ کار به منظور اخذ تاییدیه برای دریافت پروانه بهره برداری صورت گرفت. در این برنامه آقای دکتر ابراهیمی مدیر عامل محترم شرکت شهرک های استان قم و همچنین آقای دکتر ذاکریان، فرماندار گرامی استان قم، از پروژه شهرک صنعتی سیاره سبز دیدن کردند و با بررسی وضعیت جاری پروژه، برای صدور پروانه بهره برداری فرایند اتخاذ تصمیم آغاز را نمودند.

 

 

پروژۀ شهرک صنعتی سیاره سبز از جمله برنامه هایی است که به همت بخش خصوصی و با پشتیبانی مسئولین، با در نظر داشتن اهداف توسعه پایدار، در سال 94 کلید خورده و هم اکنون در آستانه اخذ پروانه بهره برداری می باشد.

شهرک سیاره سبز مجموعه ای از واحدهای صنعتی، کارگاهی، تجاری، علمی، خدماتی و رفاهی را تشکیل می دهد که محوریت آن تامین انرژی با منابع تجدیدپذیری همچون انرژی باد و انرژی خورشید می باشد. به شکلی که بر اساس طراحی ها علاوه بر نیروگاه خورشیدی اصلی شهرک، نیروگاه های خورشیدی پشت بامی بر روی بام واحدهای صنعتی، امکان تولید برق خورشیدی و تامین انرژی مورد نیاز شهرک و حتی شهرک های مجاور را داشته باشند. قطعا رسیدن به این هدف ارزشمند نیازمند عزم راسخ و توجه بیش از پیش به جایگاه و پتانسیل های تجدیدپذیرها در ایران است.

 

 

گزارش تصویری در ادامه:

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.