معافیت مالیاتی 13 ساله صنایع شهرک سیاره سبز | حذف 50% مالیات بر درآمد

معافیت مالیاتی 13 ساله صنایع شهرک سیاره سبز | حذف 50% مالیات بر درآمد

صنایع واقع در شهرک سیاره سبز تا 13 سال معاف از مالیات شدند و در آمد شاغلین و کارگران شهرک صنعتی هوشمند سیاره سبز مشمول 50% معافیت مالیاتی شد.

به گزارش واحد خبری سیاره سبز پس از موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با استقرار شهرک صنعتی آینده سازان سیاره سبز در محدوده دهستان قمرود، معافیت های مالیاتی اثرگذاری شامل حال صنایع و کارکنان داخل شهرک سیاره سبز گردید.

با توجه به اینکه واحدهای تولیدی متعلق به اشخاص حقوقی غیردولتی واقع در دهستان قمرود که دارای پروانه بهره برداری هستند، مشمول برخورداری از مالیات به نرخ صفر هستند، با تایید استقرار شهرک سیاره سبز در این دهستان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم، واحدهای صنعتی شهرک صنعتی هوشمند سیاره سبز مشمول معافیت مالیاتی 13 ساله خواهند بود.

همچنین بر اساس مصوبه هیأت وزیران چون دهستان قمرود جز مناطق کمتر توسعه یافته محسوب می شود، بر اساس ماده ۹۲ قانون مالیات های مستقیم، 50 درصد مالیات حقوق کارکنان شاغل در این دهستان مشمول بخشودگی مالیاتی خواهد بود.

شهرک صنعتی سیاره سبز واقع در کیلومتر 20 جاده تهران قم، اولین شهرک صنعتی مبتنی بر انرژی های تجدیدپذیر است که پذیرای حضور صنایع مختلفی اعم از، صنابع شیمیایی، فلزی، کانی غیرفلزی، برق و الکترونیک و … نیز می باشد. معافیت مالیاتی 13 ساله برای مشاغل فعال در شهرک و حذف نیمی از مالیات بر درآمد شاغلین این مجموعه صنعتی، قطعا امتیاز اثرگذاری خواهد بود.

 
نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.